Η τάξη των Αγγλικών σε καιρό ... καραντίνας!

Αγαπητά μου παιδιά

Δεν ξέρω για σας, εμένα πάντως πολύ μου λείψατε. 😞Περνούσα τόσο όμορφα μαζί σας… Αυτό που ζούμε τώρα, ο περιορισμός στο σπίτι μας λόγω της πανδημίας, είναι πολύ δυσάρεστο για όλους.😞 Για σας που είστε παιδιά, ίσως λίγο περισσότερο. 😥 Ας κάνουμε όμως υπομονή και υπακοή στους κανονισμούς για το καλό όλων μας. Και ας ελπίσουμε ότι σύντομα θα είμαστε πάλι κοντά, γεροί και χαρούμενοι.🙏

Ως τότε όμως καλό είναι να κάνουμε κάποιες διαδικτυακές συναντήσεις και για να μην ξεχνιόμαστε εντελώς και για να θυμηθούμε όσα μαθαίναμε μαζί στο σχολείο.
 Σας υπόσχομαι ότι θα περνάτε λίγη ώρα ευχάριστα, χωρίς να σας δυσκολεύω. 

Για το σκοπό αυτό έστησα το παρακάτω blog:


Ό,τι χρειάζεται να μου στέλνετε, μπορείτε να μου το στέλνετε με τους παρακάτω τρόπους:

·        Με email στη διεύθυνση: evinikifor@gmail.com
·        Με Messenger στο όνομα Εύη Νικηφορίδου

Ελπίζω να έχουμε μια ευχάριστη συνεργασία!

(Ίσως στη συνέχεια έχουμε και κάποιες συναντήσεις πρόσωπο με πρόσωπο – πάντα μέσω διαδικτύου! Θα σας ενημερώσω γι’ αυτό…)

Και… μην ξεχνάτε!

Μένουμε σπίτι!    Stay home!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

Η εκπαιδευτική τηλεόραση του υπουργείου Παιδείας επιστρέφει στη δημόσια τηλεόραση - Το πρόγραμμα της Δευτέρας και της Τρίτης

ΠΑΤΗΣΤΕ  ΤΟ ΣΥΝΔΕΣΜΟ deytera https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/316829_mathainoyme-sto-spiti-me-tin-ert-apo-ti-deytera